Forum Gry do pobrania Gry via www Filmy itp Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Gry do pobrania Gry via www Filmy itp Strona Główna » Gry do pobrania
Autor Wiadomość
szafran2
Administrator


Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:13, 28 Lut 2007

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo stanowi kolejny produkt ludzi, odpowiedzialnych m.in. za Apex (alias Racing Evoluzione) i pamiętną serię Screamer. Jest to zarazem drugie, po Lamborghini FX, podejście włoskich developerów do tematu markowych sportowych samochodów rodem z Półwyspu Apenińskiego. Jak sama nazwa gry wskazuje, zdecydowano się na przeniesienie do wirtualnej rzeczywistości wyłącznie czterokołowych bolidów z Mediolanu, ozdobionych emblematem z wężem Visconti na niebieskim polu i czerwonym krzyżem na białym tle. Niniejszą pozycję opracowano według schematu, zastosowanego wcześniej z bardzo dobrym skutkiem np. przez korporację Electronic Arts w Need for Speed: Porsche Unleashed. Zatem mamy możliwość prześledzenia historii Alfa Romeo od 1910 roku do początku XXI wieku. Lista dostępnych pojazdów obejmuje większość kluczowych modeli produkcyjnych i prototypowych. W akcji oglądamy więc Giulia Sprint GTA (1965-1969), 33 TT 12 (1975), GTV (1995-1998), 156 GTA i 147 GTA (2002) etc. Naturalnie zadbano o należyte oddanie parametrów technicznych zaimplementowanych aut oraz niepowtarzalnej atmosfery, towarzyszącej prowadzeniu tych włoskich arcydzieł sztuki motoryzacyjnej. Jednakże główną cechą, która wyróżnia S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo spośród innych produktów elektroniczno-rozrywkowych, jest system rozwoju wirtualnego kierowcy. Na wstępie tworzymy zatem, niczym w grach z gatunku cRPG, postać o określonych współczynnikach (kondycja, refleks, spostrzegawczość etc.). Te ostatnie wraz z kolejnymi startami ulegają ulepszeniom, co w prostej linii przekłada się na osiągane wyniki. Nie należy również zapominać o zaawansowanych algorytmach Sztucznej Inteligencji, sterujących poczynaniami konkurentów. Developerzy zaserwowali nam ponadto szereg zróżnicowanych tras otwartych i zamkniętych. Wszystko dlatego, aby móc zaoferować użytkownikom szeroki wachlarz trybów rozgrywki – m.in. mistrzostwa torowe, ściganie się po mieście (Florencja, Mediolan itd.) oraz rajdy po krętych górskich drogach. Trójwymiarową oprawę wizualną przygotowano z dużą dbałością o szczegóły, więc nie tylko samochody, ale także elementy otoczenia wyglądają realistycznie.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin